Βαγγέλης Χαλικιάς στον Prisma 91,6: Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια σε δύσκολη οικονομική συγκυρία, παλέψαμε και τα καταφέραμε.”

Απολογισμό της δράσης του Δημοτικού Λιμενικού ταμείου, έκανε με παρέμβαση του στον Prisma 91,6 ο πρόεδρος Βαγγέλης Χαλικιάς.

Όπως ανέφερε μέχρι πρόσφατα τα περισσότερα λιμάνια δεν ανήκαν στο Λιμενικό ταμείο και ήταν «ορφανά», όπως και σε όλη την χώρα.

“Με τις εξομοιώσεις  που ξεκινήσαμε πλέον σχεδόν όλα τα λιμάνια της Λευκάδας και του Μεγανησίου ανήκουν στο Λιμενικό ταμείο Λευκάδας, εκτός από το λιμάνι στα Σύβοτα το οποίο θα ανήκει σε  ένα μήνα θα ανήκει και αυτό, καθώς και τα λιμάνια Καστού και Καλάμου τα οποία θα ανήκουν μέχρι τον Αύγουστο.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει οικονομικό όφελος για το λιμενικό ταμείο και κατ’ επέκταση και τον δήμο Λευκάδας.

Έχοντας τα λιμάνια υπό τον έλεγχο του λιμενικού ταμείου, αυτόματα μπορεί να εισπράξει τέλη ελλιμενισμού των σκαφών αναψυχής, καθώς θα υπάρχει παροχή σε νερό και ρεύμα, μέσο πίλαρ που θα λειτουργούν με προπληρωμένες κάρτες, καθώς μπορεί το λιμενικό ταμείο να προβεί σε παραχωρήσεις τραπεζοκαθισμάτων στις χερσαίες ζώνες των λιμανιών, κάνοντας λόγο για τεράστιο οικονομικό όφελος.

Στο ερώτημα αν υπάρχει το μελλοντικό ενδεχόμενο εκποίησης τους, ο κύριος Χαλικιάς διαβεβαίωσε ότι τουλάχιστον η δημοτική αρχή με επικεφαλής τον Δήμαρχο Κώστα Δρακονταειδή και τους ίδιους, έχουν αποφασίσει ότι τα λιμάνια θα είναι υπό τον έλεγχο του λιμενικού ταμείου, άρα μιλάμε για δημόσια αγαθά.

“Βέβαια υπάρχει μια πρόταση από επενδυτή για την δημιουργία τουριστικού καταφυγίου, δυναμικότητας περίπου 180 σκαφών, πάντα μέσω δημόσιου διαγωνισμού για να υπάρχει οικονομικό όφελος στο Λιμενικό Ταμείο.

Ως αναφορά τα υπόλοιπα λιμάνια, στην Λευκάδα επειδή ολοκληρώθηκε το Master plan και είναι στο υπουργείο για έγκριση, προβλέπεται η τοποθέτηση οκτώ πλωτών προβλητών για να αυξηθεί η δυναμικότητα του, καθώς γίνεται προσπάθεια βελτίωσης σε όλα τα λιμάνια των λιμενικών εγκαταστάσεων και να παρέχονται υπηρεσίες στους επισκέπτες.

Μακριά από εμάς τέτοιες προθέσεις στο να ιδιωτικοποιήσουμε τα λιμάνια, καθώς κάτι ανάλογο είχε προκύψει και με τα λιμάνια Μεγανησίου και ο ίδιος είχε πραγματοποιήσει συνάντηση και με τους ψαράδες και επαγγελματίες και μέσα από την κουβέντα κατάλαβαν όλοι ότι δεν υπάρχει τέτοιος σκοπός.

Όπως ανέφερε σε κάθε λιμάνι που έρχεται στην αρμοδιότητα μας πάντα ξεκινάμε από την χωροθέτηση σε συνεννόηση πάντα με όσους έχουν σχέση με αυτά.

Στον στρατηγικό μας σχεδιασμό ανέφερε ο κύριος Χαλικιάς, είχαμε θέσει ένα στρατηγικό στόχο την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και οικονομίας και μέσα από την ΟΧΕ που έχουμε ψηφίσει θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε σημαντικά ποσά, εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη του τουρισμού.

Όπως είπε ο κύριος Χαλικιάς ο ίδιος διαδέχτηκε τον κύριο Βλάχο αναλαμβάνοντας εδώ και 13 μήνες με τον κύριο Βλάχο να κάνει μια τεράστια προσπάθεια και για τις εξομοιώσεις αλλά και την βελτίωση των δομών αναφέροντας κάποια έργα και προγραμματισμούς.

 

Η θητεία μας μετά τις εκλογές τελειώνει τέλος Αυγούστου και ενδεικτικά ανέφερε σημαντικά έργα στο λιμάνι της Λευκάδας όπως την προμήθεια και τοποθέτηση πίλαρ, καθώς και αποκατάσταση βλαβών και κρηπιδωμάτων ύψους 100.000.

 

  • Αντικατάσταση πίλαρ στο Λιμάνι Νυδριού ύψους 100.000 ευρώ.
  • Διαμόρφωση χώρου χερσαίας ζώνης στο Νυδρί ύψους 100.000 ευρώ.
  • Προμήθεια, εγκατάσταση υπόγειων κάδων και αντικατάσταση  ιστών φωτισμού στο Λιμάνι Βασιλικής με κόστος 30.000 ευρώ.
  • Στις 30-04 βγαίνει σε δημοπρασία το έργο προμήθειας ιστών φωτισμού και πίλαρ για το λιμάνι της Νικιάνας, Περιγιαλίου και Λευκάδας κόστος 100.000 ευρώ.
  • Ανακατασκευή παιδικής χαράς δίπλα από το εστιατόριο «Μαργαρίτα» κόστους 60.000 ευρώ.
  • Συντήρηση στην ξύλινη γέφυρα, υπόγειοι κάδοι στο Νυδρί κόστος 60.000 ευρώ.
  • Επισκευή των δυο πλωτών και φωτο-σήμανση στο Νυδρί, καθώς και τοποθέτηση φάρου στο λιμάνι της Νικιάνας καθώς έλειπε κόστος 45.000 ευρώ.

 

Μάλιστα έχει υπογραφεί προγραμματική σύμβαση με τον δήμο Λευκάδας για την καθαριότητα των λιμανιών, καθώς το λιμενικό ταμείο δεν έχει τα μέσα, ενώ έχει τοποθετηθεί και περίπτερο πληροφοριών κόστους 25.000 ευρώ..

Επίσης έχει υπογραφεί προγραμματική σύμβαση με τον δήμο και την enterprise Greece για να προχωρήσει μια στρατηγική επένδυση ύψους 50.000.000 ευρώ για την Μαρίνα στο Βλυχό.

Σε επικοινωνία με την εταιρεία σε ένα μήνα περίπου θα ξεκινήσουν όλες οι διαδικασίες που αφορούν την στρατηγική επένδυση.

Στο θέμα της αξιοποίησης του τουριστικού περιπτέρου ανέφερε ότι μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, καθώς είμαστε σε αναμονή της απόφασης του Πρωτοδικείου Λευκάδας, της εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων, αλλά της οριστικής.

Ο ίδιος αναμένει την απόφαση περίπου σε τέσσερις μήνες από τώρα και όταν θα υπάρχει μια δικαστική απόφαση θα προχωρήσουμε την συνέχεια της διαδικασίας.

“Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να δημοπρατηθεί, υπήρξαν και δυο άγονοι διαγωνισμοί, αναμένουμε τις οριστικές αποφάσεις τις οποίες και θα ακολουθήσουμε.”

Αναφερόμενος στην υποψηφιότητα Δρακονταειδή είπε  ότι για δεκαπέντε χρόνια που είναι στο πλευρό του, γνωρίζει την ηθική-εντιμότητα-εργατικότητα του και τους χαμηλούς τόνους που έχουμε ως παράταξη και μόνο για αυτούς τους λόγους θα πρέπει οι συμπολίτες μας να μας ψηφίσουν ξανά.

Καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια, σε πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα καθώς το 2015 ήμασταν κοντά στην πτώχευση και χωρίς προσωπικό και μέσα, παλέψαμε και τα καταφέραμε.

Στο ερώτημα αν θα λειτουργήσει η απλή αναλογική μετά τις εκλογές, έφερε παράδειγμα το Λιμενικό ταμείο που υπάρχουν εκπρόσωποι από όλες τις παρατάξεις στο ΔΣ και οι περισσότερες αποφάσεις έχουν παρθεί με ομοφωνία.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην στάση της Μαριάννας Καρφάκη, η οποία παρόλο δεν θα είναι υποψήφια, όλα αυτά τα χρόνια με την στάση της, έχει δείξει τον δρόμο για την μετά τις εκλογές καινούρια εποχή που αρχίζει.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Σχετικά Άρθρα